Egy pszihológusnő lakása - kortárs modern és eklektika
2014. április 20. írta: pohaarka

Egy pszihológusnő lakása - kortárs modern és eklektika

Úgy döntöttem, hogy feldolgozom azokat a munkáimat, amik még a lakberendező iskola padjaiban készültek. Ezek a fotók egy 2011-ben készült feladatot mutatnak be.
A munka egy kortárs modern lakás terve, melyet egy meghatározott családmodell számára kellett terveznem, két különböző stílusban, kortárs modern és modern eklektika stílusban.
Megrendelőm egy pszichológusnő volt, aki otthon dolgozik, így azon kívül, hogy megterveztem a lakását, egy nem szokványos dolgozószobát is álmodtam hozzá. A kézi rajzaimon van még mit finomítani, de ahhoz képest, hogy alapvetően egy matek fakultációs gyerek voltam, meg vagyok velük elégedve.
A munka során néhány design bútort is felhasználtam, többek között Lignet Roset csodálatosan kifinomult Möel foteljét, melyet Inga Sempé tervezett. Csodás, mert több színkombinációban is rendelhető. A KARE egy buborékos tükre. Továbbá a Yanko Design Domino órája, mely 2011-es modell, de szerintem még ma is megállja a helyét. Itt <--- megnézheted a videót róla működés közben.

A hangulati kollázsok segítenek átadni a szín- és formavilágot, az anyagokat és azt atmoszférát mely a tervezés kezdetén még csak az én fejemben létezik :)

 

berendezési alaprajz

 

váró (előszoba)
dolgozó (1.színterv)

 

dolgozó (2.színterv)

 

nappali

 

hálószoba

 

fürdőszoba
gardrób méretezett falnézet

Ugyanez a lakás eklektikus stílusban valahogy ilyen lenne:




 

A bejegyzés trackback címe:

https://czifrapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr6213714014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása