Fújd szárazra, édes!
2012. december 01. írta: pohaarka

Fújd szárazra, édes!

Így az advent alatt kell egy kis magány, egy kis nassolás, egy kis színes szagos recsegő lemezjátszó, kis nosztalgia. Kis retro, kis vintage hangulat.
Itthon nem találtam még ehhez foghatót (írja meg nekem, aki igen), ezért egy osztrák helyszínt mutatok meg nektek. Őrület a legpozitívabb formában, illetve őrület, hogy ennyi mindent össze tudott szedni a tulaj. És hogy miből? Szépségápolási kacatokból. Ennyi eredeti bútort, eszközt, dekorációt a retro időszakából nagyon régen nem láttam. És megmondom őszintén, a kirakatban volt olyan tárgy is, amiről nem tudtam volna megmondani, hogy mire való Leginkább megijednék tőle, ha a fodrász a kezében fogva közelítene vele felém. Igazán kár, hogy nem kerültem sorra egy kis frizuraigazításra. Pedig a tupírt még sose próbáltam. :)

Ez a két kép a honlapjukról: http://www.diehaarschneiderei.com/



A többit a kirakat üvegére tapadva fotóztam este:

A bejegyzés trackback címe:

https://czifrapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr113714052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása