Télen a szívárvány után vágyódva
2012. november 24. írta: pohaarka

Télen a szívárvány után vágyódva

Könyvmolyok előnyben!
Nagyon sok helyen találkoztam már azzal, hogy a könyveket a szívárvány színeinek sorrendjében teszik fel a polcra, de otthonokban ritkán kerül rá sor. Sokan még a mosást se szeretik színenként leválogatni, én meg jövök itt egy tonnányi könyvvel :) De hátha!
Ez a megoldás többnyire olyan terekben néz ki jól, ahol a környezet világos, rendezett és egyszerű, hiszen ebben az esetben lehet a figyelmet egyetlen jelenségre irányítani. Hiába tűnik ez egy egyszerű feladatnak, komoly válogatás előzi meg azt, hogy ez a polc így nézzen ki. Próbáltam én is. Én azzal mondtam csődöt, hogy túl sok használt ránk maradt szakadt könyvünk van innen onnan. Viszont akinek van rá módja (fehér vagy világos fala van, netán éppen abszolút sötét, nagy nappalija van kevés holmival, loftban lakik, vagy költözés után szellős a lakása és még nem zsúfolta tele bútorral és a gyerekkori emlékek kacatjaival..stb), mindenképp próbálja ki egyszer otthon. Szívesen megnéznék olyan fotót is, ami nem katalógusnak készült.
Akinek pedig nincsen otthon könyve, de akadnak más színes dolgai, hobbija, aminek folytán van miből szívárványt készíteni (gombolyagok, cukorkák, játékok...), hajrá!

 

Források: innen, innen,

 

A bejegyzés trackback címe:

https://czifrapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr8513714054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása