A 10 + 10 legszebb karácsonyfa idén!
2016. december 19. írta: pohaarka

A 10 + 10 legszebb karácsonyfa idén!

A családunkban nem volt kifejezetten ránk jellemző karácsonyfa díszítési stílus vagy hagyomány. Gyerekkoromban örültem, hogy illatos a fa, és egyúttal nem is örültem, mert akkor nordmann fenyő a láthatáron sem volt. Ez pedig azt jelentette egy meleg budapesti lakásban, ahol a lombhullató luc fenyő tiltólistás, a formátlan hosszú levelű erdei fenyőből kellett kihozni a maximumot. Szerintem nagyon ügyesen vettük az akadályt anyukámmal. Ma viszont már mindketten örülünk, hogy szép fenyő formája van mindkettőnk fájának. Kihasználva a korábban elmulasztott lehetőségeket ma más minden évben máshogy néz ki a karácsonyfánk. A sokféle díszítési lehetőség határtalan, szó szerint. Minden országban és égtájon más jellegzetességekkel lehet találkozni. Pedig ahol se hó, se szán, ott is van karácsonyfa :)

Idén én ezeket a karácsonyfákat hoztam, lehet gyönyörködni, lehet belőlük ihletet meríteni:)

 

 
 


Képek: Pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://czifrapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr813713844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása